Deși tehnologii precum inteligența artificială și marketingul bazat pe date (data-driven marketing) vor fi cu siguranță tendințe majore în 2020, accentul principal va fi pus pe oameni, nu pe tehnologie.
Authentic Marketing pornește de la întrebarea cu care fiecare companie trebuie să înceapă, și anume: cine suntem noi? Marketingul autentic are la baza dorința de a comunica deschis și constant. Această abordare prespune implicarea activă a consumatorilor în generarea de conținut, în co-creare și inovație deschisă, dar mai ales, în comunicarea pro-activă a valorilor brandului. În Authentic Marketing tonul comunicării este foarte uman, liber, dezinvolt și fluid.
Deși 93% dintre marketeri spun că fac content marketing, 87% spun că au probleme în a crea conținut care să producă engagement pe rețelele de socializare. Pentru a avea astfel de rezultate, conținutul pe care îl oferim trebuie să educe, să inspire și să motiveze. Astfel, avem de parcurs următorii 6 pași pentru o strategie puternică de content marketing.
Deși 93% dintre marketeri spun că fac content marketing, 87% spun că au probleme în a crea conținut care să producă engagement pe rețelele de socializare. Pentru a avea astfel de rezultate, conținutul pe care îl oferim trebuie să educe, să inspire și să motiveze. Astfel, avem de parcurs următorii 6 pași pentru o strategie puternică de content marketing.
Marketingul de evenimente a devenit din ce in ce mai important pentru firmele cu afaceri B2B. În ultimele luni s-a văzut o creștere a cheltuielilor de marketing pentru evenimentele online, în timp ce furnizorii de tehnologie au construit aplicații care să aducă randamente din ce în ce mai bune acestei investiții din bugetul de marketing.
Prin proiectele și programele de CSR, companiile își propun să aibă un impact pozitiv asupra oamenilor, comunităților și ecosistemelor care sunt impactate de activitățile companiei. Este un principiu pe care brandurile îl adoptă pe bază voluntară, dar devine din ce în ce mai mult o obligație morală pentru a satisface nevoile părților interesate.
Planul de marketing descrie acțiunile specifice de marketing pe care compania le va derula într-o anumită perioadă de timp, de obicei un an. Aceste acțiuni vizează de cele mai multe ori: creșterea notorietății brandului corporate, atragerea potențialior clienți și convingerea acestora să achiziționeze produsele sau serviciile companiei, creșterea recurenței vânzărilor.
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferențele de abordare și adecvare din fiecare industrie, sector de activitate, tip de campanie îl fac și mai dificil de gestionat. Costurile unei campanii ineficiente nu sunt de neglijat nici ele. De aceea este esențial pentru companii să aibă o strategie clară pentru marketingul digital.