4 moduri de generare a oportunităților de vânzare în B2B
Generarea oportunităților de vânzare ajută companiile să identifice noi clienți potențiali și să-i treacă prin procesul de vânzare. Dar cum poți fi sigur că un proces de generare a oportunităților de vânzare este fiabil sau eficient pentru afacerea ta?
Beneficiile generării de oportunități online
Vânzările sunt vitale pentru fiecare afacere. Fie că este vorba de un startup sau de o companie consacrată, acestea uneori au nevoie de ajutor pentru a găsi clienți potențiali pe care să îi contacteze echipa de vânzări.
De aceea apelează la companii de consultanță în marketing care le pot ajuta să identifice oportunitățile de vânzare și clienții existenți pe mai multe platforme sau canale. Acest serviciu poate fi deosebit de util atunci când este nevoie să faceți cunoscut un nou produs sau serviciu, o promoție specială sau un eveniment.
Specialiștii în marketing vă pot ajută, de asemenea, să vă rafinați prezența online ca potențialii clienți să vă găsească mai ușor. Aici vorbim de servicii SEO, de îmbunătățirea designului website-ului, de crearea de conținut, cum ar fi comunicate de presă, newslettere, articole pentru blog și materiale video, orientând traficul către site-ul companiei și ajutându-vă să vă poziționați lider în industria în care activați.
Cele mai bune servicii de generare de oportunități de vânzări vă pot ajută să creșteți afacerea, oferindu-vă asistență completă în vânzări și marketing, ajutându-vă să identificați, să contactați și să vindeți mai eficient către potențialii clienți.
Tehnici folosite în generarea de oportunități de vânzare online
Generarea de conversii online implică de obicei mai multe abordări care sunt valoroase fiecare în parte, dar sunt mult mai eficiente împreună.
Optimizarea website-ului și SEO
Un website optimizat este ușor de utilizat și este pregătit pentru a apărea în topul căutărilor pe internet. Dacă site-ul companiei este dificil de navigat sau pare neinteresant, învechit sau plictisitor, va fi greu să convertiți vizitatorii site-ului în oportunități de vânzare. Este mult mai ușor să vă ghidați vizitatorii către site-ul companiei și să cultivați oportunitățile de vânzare dacă faceți corect și sistematic SEO.
Crearea de conținut valoros
Conținutul convingător și relevant este cheia oricărei strategii de inbound marketing. De asemenea, motivul pentru care marketingul de conținut valoros este o parte importantă a generării oportunităților de vânzare. Crearea de conținut, mai ales conținut video, care să atragă clienții la care doriți să ajungeți este primul pas într-o abordare de generare oportunităților de vânzare care identifică persoanele cu cel mai mare interes potențial pentru produsele sau serviciile.
Creșterea prezenței în social media
Cultivarea unei prezențe puternice pe rețelele de socializare este una dintre cele mai fiabile modalități de a genera oportunități de vânzare online. Un CRM pentru gestionarea oportunităților de vânzare va completa acțiunile pe paginile de socializare, astfel încât acestea să fie mai atractive pentru consumatori. Atunci când faceți strategia pentru generarea oportunităților de vânzare, luați în considerare marketingul pe rețelele sociale. Este opțiunea care se află pe primul loc în topul tacticilor folosite de companii.
Optimizarea marketingului prin e-mail
Fie că trimiteți e-mail clienților pe care i-ați pierdut, sau contactați potențialii clienți noi, marketingul prin e-mail poate fi crucial în creșterea oportunităților de vânzare. Acest lucru se datorează în parte faptului că puteți vedea cu ușurință ce destinatari au deschis e-mailul sau au dat clic pe linkurile din cadrul acestuia atunci când generați oportunități de vânzare prin e-mail marketing. Acești oameni ar trebui să fie printre primii pe care îi contactați când va veni momentul și ar putea fi foarte ușor să rămâneți cu ei în contact în fiecare etapă din procesul de vânzare.
În concluzie
Vânzarea in mediul online are loc după o serie de interacțiuni între potențialii cumpărători și brandul, produsele sau serviciile unei companii. Pentru a genera aceste interacțiuni sunt necesare tactici de content marketing care să ajute conversia eficientă a oportunităților de vânzare. Un mix de tactici este întotdeauna necesar pentru a avea rezultate. La Mind Shop avem experiența necesară pentru a vă ajuta. Pentru detalii concrete ne puteți contacta la mindshop@mindshop.ro.